پیج کاری خود را به ما بسپارید

 

تولید محتوا در شبکه های اجتماعی و رشد در آن یک امر کاملا تخصصی است، اگر در برنامه توسعه کسب و کارتون به شبکه های اجتماعی روی آوردید بهتون تبریک میگیم چون یکی از بروز ترین و کم هزینه ترین روش های تبلیغات است، ما در زیباگرافیک با بروز ترین تجهیزات تولید محتوا و تیمی مجرب با شناخت کامل از الگوریتم های روز شبکه های اجتماعی بیشترین بازدهی را برای شما به ارمغان می آوریم.

هر شرکت یا سازمانی برای دیده شدن و معرفی محصول یا خدمات می‌بایست دست به تبلیغات حرفه ای و دقیق بزند تا در شناساندن خود به مردم موفق شود و در راستای آن فروش محصولاتش در سطح گسترده را آغاز نماید.

یکی از روش های مرسوم و تاثیرگزار استفاده از تیزرهاییست که در آن به تشریح کامل محصول خواهیم پرداخت.

بدون شک تولید یک فیلم یا تیزر نیاز به نکات بسیاری وابسته است و مستلزم دانش بالایی ست . در زیبا گرافیک ما با استفاده از تجهیزات بروز و تیم متخصص تولید تیزری با بالاترین کیفیت را برای شما به ارمغان آورده ایم.

برخی از تجهیزات ما

 

دوربین های فول فریم-انواع تجهیزات حرکتی و اســتـابلایزرها تجهیزات تصویربرداری هوایی وFPV جهت خلق تصویر خارق العاده-تجهیزات حرفه ای نور پردازی، صدابرداری و... زمان استاندارد برای تیزرهای تبلیغاتی معمولاً بین 15 تا 50 ثانیه است و سازندگان آگهی تلوزیونی سعی می‌کنند با ایجاد یک درام مناسب و یک قصه منسجم و هدف‌دار و با استفاده از تصاویر زیبا و تأثیر گذار و رعایت اصول گرافیکی و قاب‌بندی پیام خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما برسانند.

 

تولید محتوا

 

با گسترش شبکه های اجتماعی اهمیت تولید محتوا و فعالیت در این شبکه ها بسیار پراهمیت است، ما در زمینه مدیریت، تدوین استراتژی و تولید محتوا با بالاترین سطح در خدمت مشتریان عزیز هستیم.

 

فیلم صنعتی

 

فیلم صنعتی تبلیغاتی ویدئو یا کلیپ کوتاهی است که اغلب به نمایش فعالیتها ، تولیدات ، محیط‌های اداری و فضاهای مربوط به خط تولید کارخانه جات و شرکتها میپردازد. فیلم‌های صنعتی کاربرد تبلیغاتی هم دارند و میتوانند در پرزنت‌های داخلی و خارجی شرکت‌ها و همچنین نمایشگاها و همایش‌ها به نمایش درآمده و معرف بهتری برای برند مورد نظر باشند. زیباگرافیک به پشتوانۀ هنر و خلاقیت در زمینه هـــای نویسندگی خلاق، کارگـردانی، تدوین، موسیقــی و صداگذاری و دیگر عوامل مهم تولید فیلم تبلیغاتی و فیلم صنعتی و نیز به کمک امکانات و تجهیزات فنی پیشرفته، امکان ارائۀ انواع محصولات تصویـری با کیفیت مناسب و قابل رقابت با نمونه های خارجــی را داراست.

 

گروه های دسته بندی تولیدمحتوا

غذا و رستوران

صنعت

گردشگری

زیبایی

صنعت سنگ

لایف استایل

ایونت و همایش ها 

پزشکی

صنعت گل

نمونه  پروژه ها