ghazaee1

ghazaee2

{تبلیغات صنایع غذایی}

همونطور که می دونید امروزه مناسب ترین و بهترین روش تبلیغات مواد غذایی استفاده از سئو سایت و گوگل ادز است. برای درک بهتر به مثال زیر توجه کنید.

برای مثال اگر محصول تولید شده توسط شما حلوا باشد می توانید برای تبلیغات گوگل ادز را روی کلمات کلیدی مثل خرید مستقیم حلوا ارده، خرید عمده و ….. انجام دهید و سرعت فروش خود را شدیدا افزایش دهید.

یکی دیگر از روش های تبلیغات صنایع غذایی استفاده از شبکه های اجتماعی و فعالیت و تبلیغات در بستر آن است. محتوا سازی قوی و سناریو پردازی شده با تجهیزات حرفه ای با توجه به ترند ها و الگوریتم جدید یکی از راحت ترین راه ها برای نمایش محصول به مخاطب است.

محتوای تبلیغات صنایع غذایی می‌تواند به شیوه‌های مختلفی ارائه شود، اما باید توجه شود که محتوا باید جذاب، مفید و قابل توجه باشد تا به مخاطبان خود برسد. در زیر یک پیشنهاد برای محتوای تبلیغاتی در صنایع غذایی آورده شده است.

نکات کلیدی در: (تبلیغات صنایع غذایی)

نکته بسیار مهمی که باید در حوزه تبلیغات مواد غذایی مد نظر داشت، اطمینان بخشی در زمینه کالاهای تبلیغ شده است. زیرا محصولات مواد غذایی در کنار محصولات آرایشی و بهداشت و دارو جزو دسته کالاهایی هستند که ارتباط تنگاتنگی با سلامتی افراد داشته و بنظرم این اطمینان بخشی باید در کلیه نقاط تماس(Touch Point) های ارتباطی برند مدنظر قرار گرفته شود.ما در تبلیغ برای یک فرآورده غذایی با مشکلات ریز و درشت بسیاری روبرو می شویم. این که چطور آن را اشتها آور جلوه دهیم، چطور با کمک واژگان و تصاویر این حس را به بیننده القا کنیم که مزه دلچسبی دارد، دادن چه قول‌هایی درباره ارزش غذایی جایز است و آیا نشان دادن مردم در حال خوردن آن تاثیر مثبت دارد یا نه ،و موارد دیگر از این دست را برای داشتن یک تبلیغ خوب در مورد مواد غذایی ، در قالب 21 نکته در دو دسته بندی تبلیغات مکتوب مواد غذایی و تبلیغات تلویزیونی مواد غذایی برای شما بیان می کنیم.

 (تبلیغات مکتوب مواد غذایی)

۱) محور کار شما باید برانگیختن اشتهای مخاطب باشد.

 ۲) هر چقدر تصویر مواد غذایی مورد نظر بزرگ تر باشد، اشتها برانگیز تر است.

 ۳) در چیدمان صحنه های عکاسی از آدم ها استفاده نکنید.  این تصاویر به اندازه  جایی که اشغال می کنند، کارایی ندارند و  خود مواد غذایی برای بیننده جذاب تر می باشند.

 ۴) از رنگ ها کمک بگیرید ، عکس های رنگی بیشتر میل به خوردن را تقویت می کند.

 ۵) استفاده از یک عکس،  بهتر از به کارگیری عکس های متعدد مواد غذایی است.

 ۶) در صورت استفاده از  چند عکس ، کاری کنید که یکی از آنها مرکز توجه باشد.

 ۷) از هر فرصتی استفاده کنید تا یک دستور تهیه غذا را در تبلیغ خود بگنجانید. خانم ها همیشه دوست دارند برای خانواده خود غذای جدید درست کنند.

 ۸) دستور تهیه غذا را در میان عکس ها و کلمه ها مدفون نکنید ، جایی را به آن اختصاص دهید تا به وضوح دیده شود.

 ۹) عکس غذایی را که دستور تهیه اش قید شده، ضمیمه کنید.

۱۰) در تبلیغات مواد غذایی از کلی گویی بپرهیزید، مردم علاقه دارند جزییات را بدانند.

۱۱) هر طوری شده، تبلیغ خود را با نوعی اطلاع رسانی ارزشمندتر کنید. در مورد مواد غذایی خبری بدهید، به پیشرفتی در زمینه تولید آن اشاره کنید و یا امکان تغییر روش مصرف را پیش بکشید.

 ۱۲) نام تجاری مواد غذایی را در تیتر اصلی بگنجانید.

 ۱۳) جدی باشید و در کلام خود شوخی و طعنه را وارد نکنید. چون مردم در مبحث تغذیه خانواده خود جدی هستند.

 ۱۴) فراموش نکنید عکس بسته بندی مواد غذایی را در تبلیغ خود قرار دهید.

 ۱۵) تیتر اصلی و شعار تبلیغاتی را زیر تصویر چاپ کنید.

نمونه ای از کارهای عکاسی از محصول در صنعت غذا توسط آژانس تبلیغاتی زیباگرافیک 

عکاسی صنعت غذا

  تبلیغات تلویزیونی مواد غذایی

1) گوشه ایی از مراحل تهیه محصول در آشپزخانه را نشان بدهید.

 2) در صورت امکان، مطلبی را با این مضمون در تبلیغ بگنجانید که چطور این مواد غذایی می تواند مشکلی را حل کند یا جلوی بروز مشکلی را بگیرد.

3) در همان صحنه ابتدای تبلیغ، محصول را نشان دهید.

 4) از صدای طبیعی محیط برای زیر صدای تبلیغ استفاده کنید.

 5) اطلاع رسانی را فراموش نکنید و مطلب را به وضوح و با صدای بلند و گیرا به گوش مخاطب برسانید.

آژانس تبلیغاتی زیباگرافیک با تکیه بر دانش و تجربه 18 ساله در زمینه تبلیغات صنایع غذایی مختلف از جمله تبلیغات تلویزیونی تولید محتوای اینستاگرامی عکاسی دکوراتیو غذا و محصول طراحی سایت محصولات غذایی طراحی سایت فروشگاهی مواد غذایی برای شرکت هایی همچون  صنایع غذایی تک محلات ،شرکت شیرین طعم رخش محلات و ده ها شرکت برتر آماده انجام کلیه خدمات تبلیغاتی برای مشتریان صنعت غذا می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید